Merhaba anneler kızım 2018 yılının mart ayında rahim ağzı yetmezliğinden 29 haftalık 1200 kg doğdu şuan çok şükür iyiyiz benim sorum şuan tuvalet eğitimine başladım ama çok zorlaniyorum herşeyin farkında ama yapmak istemiyorum altıma yapcam yada bez bağla diyor benim gibi yaşayan varmı nasıl bir yol izlediniz paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻