Dilbur Kesede oluşan kanama alanı düzelir mi düzelince tamamen normal hayata mı dönüyoruz hiç Bi sıkıntı olmadan normal hamilelik gibi olacak mı yine, yoksa doğuma kadar tehlike devam mı edecek?
Gamzelinur Dilbur ilk bebegımde 4 aydan sonra normal hayata döndüm kanamanın tamamen durmasını beklemelisin bu sefer daha yogun oldu benım 1 ayı gectı hala kahverengı gelıyor annemde yatıyorum iğneler haplar çok önemlı
KezibanUan Dilbur benim kanama alanım vardı progestan kullandım Bi kutu üç hafta çok dikkat ettim hep uzandım 12. Haftada kontrole gittim kanama alanı tamamen kaybolmuştu Bir çok hamile yaşıyor bu durumu siz bol. Bol dinlenin. Ben 12. Haftadan sonra her işimi yapıyorum Bi sıkıntı yaşamadım şükürler olsun 🙏🏻 küçük kızım var onunla ilgileniyorum oturmak imkansız 😅
Yenianne001 Tabi ki hopla zıpla ağır iş yap denemez ama em azından kanama alanı geçene kadar uzanmanız gerekiyor. Daha sonra yavaş yavaş normal hayata döneceksiniz. Bende de vardı yarın kontrolüm var bilmiyorum ne olacak. Dua edelim birbirimize
Dilbur KezibanUan bende aynı durumdayım kızım daha 1 yaşında annem geldi sağolsun o ilgileniyor ama kızım çok hareketli bu şekilde herkes için çok zor oluyor inşallah sağ salim hamileliğimizi atlatırız
KezibanUan Dilbur inşallah hiç stres yapmayın Allahın izniyle geçiyor Bi kaç arkadaşımda yaşadı şimdi bebekleri kucaklarinda🤗 Allah hepimize nasip etsin inşallah 🙏🏻