Bende 6+5de kalbini duymuştum sağlıklı bir bebek demişti doktor 2gün sonra okulda ders anlatırken düşük yaptım hemen kürtaja aldılar hiçbir belirtisi yoktu herşey normaldi ağrım falanda yoktu. çok zor bi süreç insan kendini suçluyor yarım saat önce içinde olan yavrun bir anda yok oluyor ama inanki geçecek hepsi gerçekten sağlıklı bir bebek olsa tutunurdu