Merhaba iki gün önce iki bucuk aylık bebeğim üç tane olan karma aşı oldu eteşi çok çıkmadı takip ettim 37.3 vs gördük koltuk altından fakat sürekli uyku hali uyuma istegi oldugunu gözlemledim aşıdan önce pek uyumazdı gunduzleri tecrübelerini anlatmak isteyen varmı normal mi bu durum karma aşı uyku yapar mı