Gecen hafta. Hamile oldugumu ogrendim ve bugun doktora gittim bundan 4. Ay once bir fusuk yasadim yine cok korkuyorum oyle olacak diye adet baslangicim 24 eylul yani suan da 5 haftalik gozukuyorum ama doktorum 4 haftalik dedi sadece keseyi gorduk oda 4mm di bana cok kucuk geldi hersey yolundamidir acaba 2 hafta sonra kalp atislari icin gitcez ama ozamana kadr icik icimi yiyor yardim edin 4. 5 haftalarda sizin kac mm di keseniz