Gxmgxm Merhaba güzel anneler, vaka sayılarındaki bu denli artış biz çalışan anneleri olumsuz etkiliyor. Konu hakkında bilgisi olan var mı, yeniden idari izin gelir mi ? 😓
Gxmgxm Sadeceduygu Evet 24/32 var ama geçtiğimiz nisan, mayıs aylarında kaç haftalık olduğunu fark etmeden herkes izne çıkarılmıştı. Yeniden o tarz bir idari izin gelir mi acaba diye düşünüyorum
Sadeceduygu Gxmgxm hiç zannetmiyorum öyle bişey yapacaklarını 😔 o dönem o kadar etkinlik yaptık itiraz ettik kabul etmediler
ysfali06 Gxmgxm hangi ildesiniz Ankara da Eylül ayında gelen Bi yazıyla iknci Bi emre kadar tüm hamileler idari izinli sayılacaktı. İkinci Bi yazı da gelmedi sanırım olsaydı bana da gönderirlerdi okuldan
[silindi] Gxmgxm kamuda hep 24-32 arasi idari izindi,sadece bazi yerlerde yonetici insiyatifinde cikardilar tum hamileleri. Benim kurumumda 24’e kadar calisip oyle gitti hamileler hep
hulya1esila Mart ayında hafta ayrımı yapmadan herkese idari izin verildi şu an ankara valiliği yine verdi kamu kuruluşlarına ama sosyal hizmet çalışanlarını bakanlığımız kapsam dışı bıraktığı için malesef hepimiz çalışıyoruz bir an önce 24. Hafta gelsin diye bekliyorum bende
Gxmgxm hulya1esila Hepimiz aynı şartlarda çalışıyoruz. Birine izin verip diğer hamileye izin vermemek ne kadar saçma ya
bus91 hulya1esila özel sektör isteğe bağlı 5 aydan sonra ayırıyo sanırım ödenek kapsamına gırıyosun dıye bılıyorum ama işsiz kalma olayını göze alamadıgı ıcın arkadaş hala calışıyor 6. Ayında o benm henuz 3 aylığım ama bizde izne gitmek ıstıyorsan git ama sonra konusuruz falan demişler
fndkannesi30 Bende İstanbulda hastanede çalışıyorum 12+4 haftalığım düşük tehlikesi nedeniyle raporluydum ama işe başladığımda ne olur diye tedirginim açıkçası kendi bölümümüz dahil birçok bölümü kapatıyorlar.Pandemi ilk çıktığında olduğu gibi bizi yine sürüntü kriz masası yada filyasyon gibi yerlere dağıtacaklar.İstanbulda durum bu kadar vahimken Ankara daki gibi hamilelere idari izin konusunda çalışma yapılması gerekiyor.Ben Cimere yazdım bu konuyu sizlerde yazabilirsiniz
Gxmgxm fndkannesi30 Bende bugün cimere yazdım. Daha sonra gelip burda başlık açtım. Herkes bizler gibi cimere yazarsa belki bir sonuç alırız
Gxmgxm [silindi] Nisan, mayıs da vakalar yine bu kadarken tüm kronik hasta, hamile, süt iznindekile ri idari izne çıkardılar. Yine aynısı gelmeli
Gzdehnm Gxmgxm ne için yazdınız acaba bende 24-32 hafta izin uygulamasının özel sektördeki öğretmenler içinde uygulanmasını istiyorum. Kurum insiyatifine değil mecburi yapılması lazım yoksa hangi özel sektör kurumu izin verir çalışana. Bizler haftanın beş günü tam gün çalışıyoruz onlarca öğrencinin içinde her gün okuldayız. İdare kesinlikle hamilesin değilsin bakmıyor toplantılar dahi düzenleyip mecbur tutuyor gitmeyi. Aileler ise bilinçsiz anne pozitif olsa dahi ben karantinadayım çocuk gelebilir okula diyor. Daha neler neler İnsan gerçekten hayret ediyor