Mercimegimm Merhaba kızlar, ben 19 haftalık hamileyim bazen göbek deligim ve çevresi hem kaşınıyor hemde bazen göbek deligim igne batıyormuş gibi oluyor sizce neden ?
Dua Evet benim de öyle bir haftadır göbek deliğimin etrafı kaşınıyor bebek yağı sürüyorum ovalıyorum heralde büyüdüğü İçin oluyordur
Dua Mercimegimm benim 17. Haftam bitti canım kaşıntıya iyi oluyor yumuşatıyor sonuçta çatlak İçin de öneren vardı ama bakalım deneyip görcez ben saf zeytinyağı da kullanmayı düşünüyorum ☺
Dua Mercimegimm sürmeye çalışıyorum canım bir haftadır filan zaten hergün kaşınıyor kaşınınca da sürmek geliyor aklıma 😂
Mercimegimm GulerDoganAslan rahim büyüyor ondandr canim cocukda büyüyor illaki agrı olcak ama benim gobek deligim ve cevresi agriyor benimdekide ondanmis bak
GulerDoganAslan Mercimegimm benimde göbek deliğimde bıçak sallamıyomuş gibi oluyor çok ilginç bi ağrı demek ondanmış
Sinemstf Yaa benim de göbek deliğim önceki haftalarda kaşınıyordu şuan acıyor 31. Haftadayım kakao ve badem yağı sürdüm hafifledi ama acıyor ya 🙁
PasaninAnnesi Benimde kaşıntılar basladi dayanamiyorum kaşıyorum bide tatlı kaşınıyo 🙈😊 bende bebek yağı kullanmaya basliycam 18+4üm 😊