EsraYlmazYavuz Ben sadece yemek yedikten sonra bi ağırlık çöküyor öğlenleri ozaman uyuyabiliyorum. Akşam hiç uykum gelmiyor sadece halsizlik var.
baliminannesi06 EsraYlmazYavuz kesinlikle bende de öyle .. geceleri bi depresyon geliyor bana .. bi basıyorlar beni bazen ağlıyorum bunaltıdan
NaimeYilmaz EsraYlmazYavuz 7+5 bende gunduz yuruyus yapmayı denedınmı ben hep dısardayım ve aksamları bayılıorm resmen uykudan. Tabi bunyeden bunyeye cok fark eder
EsraYlmazYavuz BezelikVeAnnesi aynen benimde öyle oluyor. Sadece bu saatlerde yatamıyorum. Gece 1-2 den önce yatamıyorum maşallah bebişe
BezelikVeAnnesi EsraYlmazYavuz aynı durum bende de var sabahları 10-11arası öğlende 2-3arası felaket bide çalışıyorum halim duman masa başında şekerleme yapıyorum 😂😌
EsraYlmazYavuz NaimeYilmaz gündüzleri bende yürüyüş yapıyorum, ya da sabahtan akşama kadar işim olduğu oluyor bu sefer de yorgunluktan uyuyamıyorum 😂🙈
BezelikVeAnnesi EsraYlmazYavuz ooyy yesinler onları 😍 hükümdarlık onlarda katlanıcax mucizelerimize 🙏🏻
NaimeYilmaz EsraYlmazYavuz o zaman öğlen uyumamaya calıs derım aslında cok guzel alıskanlıgın var oglen uykusu ıyıymıs ama gece 11 12 gibide vucut ıcın cok ıyı Allah yardımcın olsun ☺ Umarım uyursun❤☺
EsraYlmazYavuz BezelikVeAnnesi işyerinde daha da zor olur gerçekten, neden böyle bi ağırlık çöküyor ki acaba . Kaç haftalık senin?
BezelikVeAnnesi EsraYlmazYavuz Allahtan resmi kurum Sgkdayım ama tabi ki zor oluyor😌 7hafta 6 gün oldu 😍
EsraYlmazYavuz NaimeYilmaz umarım canım çok teşekkür ederim, öğlen uykusu iyi bişeyde, yemekten hemen sonra uyumak iyi değil işte, elimi kımıldatacak halim kalmıyor. Böyle hissizleşiyorum resmen
Yaseminyhyh EsraYlmazYavuz darısı sizin başınıza 😊zamn gectkce hic uyunmuyor sanrsam vucut kndni dgum snrasna hazrlyo iki saatte bir uynyrm uykuszlk hat safhada oluyo tekmler vs son zmnlr hic uyutmuyo 😶😊bi an oncede sizin icin zamn gecer ve bebsnzn once cnsyetni ogrenir snrda tekmelerini yasamya baslrsnz insallah😍
EsraYlmazYavuz Yaseminyhyh inşallah, sabırsızlıkla bekliyorum ve resmen gün sayıyorum, ve hergün dua ediyorum. rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu inşallah 😘😘 tekmesini sevsinler,
EsraYlmazYavuz baliminannesi06 evet bende eşim uyuyor ben uyuyamıyorum, nasıl uyuyor nasıl bu kadar rahat yatıyor diye ona bile takıyorum 😂 ne yapacaksa başımı bekleyecek hali yok.