Kubra_6 Nusyaa canım hızlıresimyükle yaz Google ye. oradan paylaş resmî,sonra resmin linkini kopyala buraya yapıştır.
Elifmstf Nusyaa canım yanlış hatırlamıyorsam çatlatma iğnesi olmustun dmi? İğne etkisi değilse var gibi gözüküyor. Bence acabaya girme kan ver. İnşallah guzek sonuçlar alirsin
Nusyaa 3 dakikada belirdi 5 dakikda iyice belli oldu ama bugün çatlatma iğnesinin 10. Günü onun etkisimidir
Elifmstf Nusyaa işte iğne etkisi daha geçmemiş de olabilir silik çıktı diye kan ver bence. Yada bı kaç gün daha bekleyip öyle test yap. Yoksa bu teste göre çok yeni bı gebelik var gözüküyor.