Anneadayihazal Kızlar aranizda bos gebelik yasayan varmı hiç 7. Haftamizda doktor kesemde bebeği göremedi kesenin boyu 30.2 mm yazıyor beta hcg 40600 ama bebegi goremedik normalmi sizce yarın kontrolum var hiç gidesim yok hastaneye korkudan
Deletedmom15257 Anneadayihazal git insallah bisi olmaz dr hiç birşey demedi mi geç döllenme olmuş olabilir
Betuluus Anneadayihazal canım benim 31 binde bebeği göremedi bende 6-7 haftalıktım vajinal bakalım bu değere görmemiz gerekiyor dedi o şekilde bakıp bebeği gördü vajinal baktırdın mı?
nurrrrrr Anneadayihazal canım benim oldu. ilk gebeliği mde kese var ama bebek yok. sonra tekrardan gitti tekrar kese boş. sonra kesem kaydı ve düşük yaptım. inşallah senin böyle bi durumun olmaz.
Anneadayihazal Betuluus baktirmadim çünkü kese de aşağı inmiş az riskli dedi vajinal bakinca acı oluyormu hic
Betuluus Anneadayihazal yok çatı muayenesi gibi düşünme vajinal ultrason cihazı ince acı olmuyor jel sürüyor zaten şıp diye bakıyor bence yarın vajinal baktır net görürsün için rahatlar kese aşağıda yukarıda diye düşünme vajinalin zararı YoK kalp atımına kadar ful alttan muayene olanları biliyorum sen bir kerelik baktır hayırlısıyla gör bebişini☺
nurrrrrr Anneadayihazal doktorum çok iyi biri . kürtaj dan önce hapla düşürmeyi denedi. aşağıdan tam 6 tane hap ilaç koydu. tam 10 saat kadar sancı çeke çeke kesem kaydı ve kanamayla beraber düştü. çok zor oldu ama bende kürtaj olmak istemedim çünkü kürtaj olsaydım 6 7 ay tekrar hamile kalmak için beklemek zorunda idim ama şükür bir adet gördükten sonra hamile kaldım şuan hamileyim 12 haftam bitecek. bunda da kanamam geldi igne vuruluyorum şimdi de. ama çok şükür herşey yolunda.
FilizIrfan Cnm bende pazertesi gittim kese göründü ama kalp atışı YÖK sesi cuma günü gel sesi ona göre bakıcaz sesi kaar vericez sesi kahve rengi akıntım var agrılarım var banda eger üstten göremezsem kalp atısını vajinal bakıcam dedi ben 6+4şimdi
Seyhann FilizIrfan canm bnimki 7 haftasını geçmişti kalp atışı duyulmadı alttan bakarak duydu 8 haftasında ultrasonla da duyuldu merak etme normal 😊
nurrrrrr Anneadayihazal Canım çok geçmiş olsun. Rabbim tekrar yaşatmasın..En kısa zamanda da dolusunu versin inşallah. üzülme inan hepimizin başına geldi ama napalim takdir i ilahi. Hakkında Hayırlısı olsun. simdi nasılsın iyi misin ?
Bernaaa Allah yardımcın olsun caNım çok üzüldüm..inşallah bi daha yaşamazsın aynını..Sağlıklı bebeklerin olur inşallah..
Dilaam Anneadayihazal Canım 10 uncu haftaya kadar içini ferah tut görürsün insAllah bu ilk haftalarda hep böyle sorunlr yasanıyor hiç korkma