Kızlar merhaba daha önce bir düşük yaşadım o 5.5 6 haftalıktı kalp atışını henüz almadan düşük olmuştu ondan sonra Korktum hamilelikten 2 sene bekledik şimdi istediğimizde çok şükür Rabbim nasip etti yine korktum ama bu sefer 9 hafta bitti her şey yolundaydı 9+2 de dün sabah bi kanama yaşadım. Hemen doktora gittik bebek iyi kese iyi rahimde bir şey gözükmüyor vs. Dedi. Rahim ağzı ile ilgili ya da enfeksiyon olabilir dedi. Progestan 200 mg, günde 2 fitil ve rapor verdi yat kalkma dedi. Haftaya kontrole gidicem tekrar. Böyle bir durum yaşayan var mı kızlar? Bebeğime bir şey olur diye korkuyorum herkes stres yapma diyor ama yapı itibariyle stresliyim işte 😢