Deletedmom19 Kızlar eşim biz nişanlıyken oğlumuz olursa baybora koyalım dedi. Bende olur demiştim. Şuan da da o ismi cok istiyo bende farklı bi isim olsun istiyorum ama emin değilim sizce isim nasıl ? Eşimi de hiç kırmak istemiyorum
Arven Deletedmom19 Deletedmom19 Baybora güzel isimdir fırtına gibi bir anlamı vardı sanırım eski Türkçe bir isim olması lazım bence çok duyulmadık bir isim olduğu için kararsız kalmışsınız ama güzel ben bu Yen’i nesil isimleri çok sevmediğim için bu tarz isimler daha çok hoşuma gidiyor
Zhrnc Deletedmom19 şöyle düşün Baybora Bey diye seslenecekler iş hayatında vs Mesela bende farklı bir isim istiyorum ama sürekli iş hayatını düşünüp fikir değiştirdim Çünkü kurumsal biyerde çalıştım ve inan değişik isimli birine .... bey/.... hanım diye hitap etmek çok komik oluyordu
Deletedmom19 Mineszn Gerçekten güzelmi aslında ilk sıcak bakmıştım sonra çevredekiler cok yorum yaptı bilemedim böyle kararsız kaldım
Elcnerdgn Yanlış anlamayın ama pek kulağa hoş gelmiyor değişik açıkcası ama tabi zevkler göreceli bi kavramdır ☺
Deletedmom19 Elcnerdgn Bunu söyleyen çok fazla insan var İnan değişik bi isim olsun istiyorum doğru ama bu fazla değişik gibi geliyo
Bekleyenler Deletedmom19 bu yüzden aklımda olan isimleri kimseye söylemek istemiyorum. Annem ve kayınvalideme daha düşünmedik dedim. 😊 Annem zar zor doğurma aksın kendin koy dedi
Elcnerdgn Deletedmom19 eşinizin anlaşılan içine çok sinmiş ama dizimde sinmesi lazım tabi. Eğer istemiyorsanız eşinize söyleyin ben bunu istemiyorum içime sinmedi ortak karar başka isim verelim de istersen. Bence eşinizi vazgecerin bu karardan😬☺
cigdmpkr sadece bora koyun baybora biraz tuaf geliyo kulaga ama esinize de tamam demissiniz simdi vazgecmeyin bence
Deletedmom19 cigdmpkr Kırmak üzmek tabiki istemiyorum o nunda hakkı ama yani hani bi ismi duyunca içinizde bi sıcaklık olur bende bu isme karşı hiçbirşey yok. Üstelik devamlı söylemek zorunda kalacağım bi isim olacak
Mekanikcianne Deletedmom19 hayır neden olsun hem inçinize sindiği gibi seslenirsiniz hem eşinizi kırmamış olursunuz
Deletedmom19 Elcnerdgn Söyledim canım ama ismi o kadar çok benimsemişki hayır inatla bu olacak demiyo sadece bi dene alıştırmaya çalış kendini diyo
Kuruuzum Deletedmom19 şöyle soyle esine baybora bey dediklerinde absurt oluyo ama bora bey cok klas duruyo de 😉
Deletedmom19 Arven Evet canım anlamı güzel eski bi isimmiş ama hiç duyulmamış bi isim olduğu kesin böyle giderse babasına yenik düşücez zaten😐