Slacakrr1 hastaneye gittim doktor ilaç yazar diye gebelik bakalım dedim baktı negatifti. Aradan iki hafta geçti, adetim sürekli gecikirdi. Hiçbir zaman zamanında olmazdım. Eczaneden ilaç alırken dört tane de test aldım arada bir yaparım diye 😂 eve geldim duşa girmeden bi bakayım ya dedim ciddiye almadan pozitif çıktı. Geri kalan üç taneyi daha yaptım😂tekrar kan verdim 8bin küsür çıktı. Meğer altı haftalık hamileymişim 😂 doktorun verdiği ilaçları da bir güzel kullandım negatif çıktı diye ama çok şükür bişe olmadı 😂