
Merhabalar, bulunduğum yerde çilek mobilya bulunmuyor. İçime sinen uyku seti görseldeki uyku seti oldu. İçinizde kullananlar varsa yorganın inceligi hakkinda yorum istiyorum. Görselde sanki çok ince gibi geldi bana. Kullananlar çok acil bilgi verebilir mi ??