Bende vajinismus tedavisi gördüm atlattım aynı şekilde kendi doktorum olmadığı sürece çatı muanesine girmedim. Şimdi 19+2 günlük hamileyim tüp Bebek tranfer yumurta toplamada doktorum gelmeden çıkmadım çatala 🙈 ve 14 haftalık iken rahim ağzı dikis atıldı doktorum bildiği için beni ameliyathanede beklemişti benden önce ☺️. Durumumu biliyordu acamayacagimi cikamayacagimi saolsun hep destek verdi.