Kızlar öncelikle günaydın. Ben her ay düzenli bir şekilde adet oluyorum ve ne bir bel ağrısı, sırt ağrısı ne bi karın ağrısı yaşamadım. Yaşadığım tek şey göğüslerim şişerdi çok Hafifte ağrıma olurdu WC girdiğimde adet olduğunu görürdüm. Bu ay eşimle çocuk yapmaya karar verdik ve yumurtlama günlerini değerlendirdik. Adet günüme 5 gün var ve benim dün akşamdan beri inanılmaz sırtım ağrıyor, gaz problemi çekiyorum, ara ara sağ kasığıma ağrı giriyor. Bu durumu yaşayanlar oldu mu bana yardımcı olur musunuz