Hazal21 Kızlar 37 haftalık gebeyim de bebeğim hareket etmiyor kendini bayağı sertleştirmiş sabah kalktığımdandır aşırı bel ağrım ve belden aşağısı çok kötü ağrıyor kalkamıyorum yerimden neden böyle acaba korkuyorum 😭
Hazal21 Dün hastaneye kontrol amaçlı gittim nst de sancılarım da çıkmıştı ama ben hissetmiyordum şimdi çok kötüyüm 😭😭😭