imren91 Şekerim çıktı ve diyet yapıyorum. Ancak hurmayı da yasakladı diyetisyen. Son aylarda yenmesi iyi diye biliyorum, tüketenler var mi acaba?
Zynpmira imren91 ben yoğrda doğrayıp yiyorum bendede var gebelik şekeri ama yükseltiyormu hiç bilmiyorum ölçmedim
Busra34ybg imren91 canım hurma son aylarda sütü artırmak için genelde tavsiye edilir ona alternatif bir çok şey var onları yapabilirsin doktoruna danışıp