Merhaba. Bir konuda fikrinize ihtiyacim var. Dogumuma 2 3 hafta kaldi. Surekli devam ettigim bir doktorum yok sayilir çünkü iki il arasinda gidip geliyorum. Tekden de bir doktora karar vermistik. Cok samimiyetim yok ama iyi biri gb gelmişti. En son gittigimde ameliyathane hastane calisanlarinda virus ciktigini duydum cok korktum. Hemen ozel muayenehanesi olan bir dr a gittim. O da biraz para odakli gb geldi. Tekdendeki dr her hafta cagirmaya basladi 36. Haftadayim. Ozel dr ise ucretsiz olan kontrollere gitmeme gerek duymadi, sonucta programinda yarim saat ucretsiz yer kapliyoruz. Hes uygulamasinda tekden kipkirmizi riskli, ozel dr un dogum yaptiracagi hastanelerse degil. Bu saatten sonra doktor degistirilir mi sizce? Burada cevrem olmayinca hastanelerin risk konusunu kime soracagimi da bilemedim. Kasim anneleri ne yapmayi dusunuyorsunuz?