Kızlar 2.gebeliğim ama ilkinde böle bişey olmamıştı 6dan beri sızma şeklinde kokusuz renksiz su gelio. Sizce su mudur akıntı olsa daha değişik olur heralde bilemiyoeum saat 11de normalde doktora randevum var napim sizce stresten büyük tuvaletimde gelio kızımıda 36 haftalık hamileyim