Kizimveoglumm Kızlar size sipariş ettiğim hastane çıkışı setimizi göstermek istedim 😇 nasıl olmuş kıyafet yıkamaya kaçıncı haftada başladınız şuan hala biraz eksikleri var tamamlayıp başlarım diye düşünüyorum 😇
Jdiebsh Kizimveoglumm cok guzelmis guzel gunlerde giydir insallah benomde cok hosuma gidiyoda baya pahali ve durum suan musait degil o yuzden alamiycam sanirim 😔
haziranin25i Kizimveoglumm sağlıklı huzurlu günlerde giyinsin 🧿 Ben cinsiyetini 13+3 de öğrendim. Ondan sonra her aldığım ürünü yıkadım utuledim hurca koydum önümüzdeki günlerde mobilyasını alacağız mobilyaları geldiğinde direk yerleştireceğim 🤰🏻💜
Kizimveoglumm mervekaya1704 instgramda bir sayfadan yaptırdım ama sayfa ilgisiz yani siparişi verip parayı alana kadar sonrasında hiç cevap vermiyorlar bide battaniyesi biraz ince geldi tulumada ismi sırtına yazılsın demiştim öne yazmışlar.
Selma_123 Çok güzeller güzel günlerde giysin inş bende isimli 3 lü yapıcam fotograf çekimi için 10 lu hastane çıkışımı normal aldım