Merveduyg 4 den berri uyanığım belime ve rahmime adet sancısı gbi ağrılar giriyor saydım 5 dakika da bir suan sizce doğum başlangıcı mı korkamaya başladım 😣
Sevdiss_17 Merveduyg cidden 5 dakikada bir ise evet sanci gecen bende cok agri cektim ama dogurmadim dyzensiz kasilmalarim vardi benim
buseyusuf27 Merveduyg doğum sancısıdır cnm bnmde sancm var yatıyorum hastanede acılmam 1cm 😒 dua edyorm normal olsun