Çok kararsız kaldım aslında odasını yapmışken direk uzun yıllarca kullanabileceği montessori yatak almak istiyorum ama annelere sorduğumda ilk zamanlar yanımızda olması gerektiğini söylüyorlar. montessori yataktan daha küçük boyutta 70/140 gibi kademeli ayarlanabilir ahşap anne yanı yataklara baktım ama onda da iki yıl yatsa sonrasında yine büyük bir yatağa geçmemiz gerekecek bende iki defa oda yapmak istemiyorum. Ayrıca montessori yatak büyük olacagı için koskoca yer bebeğe büyük geleceği üşür ısınmaz gibi yorumlarda aldım buna çare olarak da babynestin içinde yataırıp yatağında uyur diye düşündüm.
Ayrıca sizce bebek anne baba yanında yatak odasında kaç aya kadar kalmalı ?
tabiiikii tecrübemiz sıfır olduğu için hepsi bir soru ilareti olarak kaldı bu dediklerimin 😅