Skran aynı durumdayım son 20 kaldı ne hissediceğimi şaşırdım bazen korku kaplıyo nasıl olucak diye ama gelsin diyede sabırsızım doğurmak istiyorum🥰 bu ara yalancı sancım bile yok nstde hiçbişey çıkmıyo bebeğimde baş aşağı dönmüş ama kanala inmedi daha yani karnım düşmedi ne zaman gelicek acaba 🤷🏻♀️