Merhaba güzel anne adayları 39+6 haftamda yani dün doğum yaptım darısı heyecanla bekleyen sizlere inşallah allah bir nefesle kurtardınız 🤲isteyen tüm kardeşlerime aratmadan nasip etsin inşallah🤲
Kızlar son 10 gündür her anne adayı gibi benimde bir ayağım hastanelerdeydi bir devlete bir özele gidiyordum. vajinamda yanma oluyordu ve yoğun bir şekilde akıntım vardı. Özel muayene etti 3 cm açıklığın var ve enfeksiyon da var bebek zarar görmesin yarın 7.30 gel suni sancıyla doğumu başlatalım dedi tamam dedim anlaştık. Eşimin kafasını kurcalamışlar özel hep öyle diyor sen devletten şaşma gibisinden. Ertesi gün kalktık hastaneye giderken eşim devlete gidelim bakalım ne diyecekler dedi sırf herangi bir problemde zan altında kalmamak için tamam dedim gittik nst ye bağladılar muayene ettiler orasıda 3cm dedi sancın kanama olursa gel dediler gönderdiler🤷♀️ biz ordan çıkıp özele gittik saat 10.30 gibiydi doktor saat 4 te mesaim bitiyor doğurtamam yetişmez dedi yarın erkenden gel dedi. Ben eşime sinirlendim. Bidaha hastaneye gidelim diye sıkıştırma beni ne güzel psikolojik olarak kendimi hazırlamıştım bugün doğuracam diye🤬 eve geldik birkaçgün hastane konusu açmadı bana o benden daha heyecanlıydı çünki hep nezaman gelecek belirti yokmu işlerini ertelerdi bugün yarın doğacak diye. Neyse dün ikna etti beni gel bi kontrole gidelim dedi, gittik muayene de 4 cm aşıklık var doğum başlamış dedi akıntının olduğunu gördü doktor ped koydular yarım saat yürü gel bakalım bu bebegin suyumu diye değilmiş. O muayene eden doktorunda mesai saati bitmiş. Dedi ben gidiyorum seni dr. pınar hanımla tanıştıracam o takip edecek dedi. Bende aklımdan sancı yok şu yok eve gidecem yine diye düşünüyorum. Nst ye girdim sonuçları pınar hanıma göstermeye gittim. Bide ben muayene edeyim bakalım ne durumdasın dedi. Çıktım masaya ooo yeşim doğuruyorsun 8 cm açıklığın var dedi 😆 allahım şok oldum hiiiç sancı yok nasıl olur olur pınar hanım dedim bir saat içinde ve sıfır sancı. Valla öyle dedi eşin yatışını yaptın bizde dooğru doğumhaneye 1 saate doğurursun dedi. Allahım bir heyecan sardı beni. Odama çıktık hazırlandım, eşim yarışı yaptı çantamı almaya eve gitti. Beni doğum haneye aldılar bekliyorum 😂 napacan ki sancı yok bişey. Ebeye sordum sancımı vereceksiniz diye, yoo dedi doğuruyorsun ya boşuna vermeyelim dedi . Diyorum iyide bu nasıl doğum hiçbir belirti yok ne yapacm bilmiyorum ki.😂😂 doktor geldi biraz bekleyelim dedi açılmam çok hızlı bebek iner şimdi aşağı ıkınma hissi gelir dedi. Bekledik yarım saat hala 8cm dr suni verelim hızlansın enfeksiyon var bebeğe zarar gelmesin diye. Verdiler sancıyı ardından patlattılar suyu allaaaa ver çoşkuyu bukadar hızlı sancımı gelir arkadaş öldüm resmen, hadi yeşim sancın geldikçe büyük tuvaleti yapar gibi derin nefes al ikin diyolar allahım nr zor işlermiş hem sancı hem ıkınma 😱 neyse az kaldı kurtulacam ümidiyle her seferinde onların dedigi gibi ıkındım 5 degil 10 degil ooooo bilmem kaç ıkınma her seferinde bu sefer çıkacak umuduyla masaya çıkarıyorlar ıkın yeşim indiriyorlar ıkın yeşim 😭 en son yere indirdiler çömeldim ebe burda ıkınmaya devam edecez dedi ıkın babam ıkın yok ter oluk oldu akıyo vücudumdan en son ıkınmamla vırt diye bebegin kafası rahimden çıktı hemen ayaga kaltım çıktı çıktı diye. Ebede şaşırdı altıma bakıyo çıkmış mı diye😂 sonra baktı kafası rahimden çıktı vajinaya zorluyo hemen doktoru aradı oda jet hızıyla geldi 3 ıkınmaya doğdu paşam yırtık kesik olmadı şükür 3kilo 45grm 50cm doğru. Sütüm gelmedi hala mama veriyorum mecburen. Emzirmekten gögüs uçlarım soyuldu ne olursa olsun devam tabiki. Doğumdan sonra midem ve ciğerlerimde bir ağrı oluyor dün gece oldu, geçtikten sonra çok ıkınmanın etkisidir heralde diye doktorada demedim, bugünde oldu o korkutuyor beni sadece.