Merhaba kızlar 39+5. Haftamızdayım herşey yolunda gitti güzel ve rahat bir hamilelik geçirdim şükürler olsun doktorumuz hep bebek nasıl geleceğini kendi seçicek diyordu ki öyle oldu çayı muayenesi normal doğuma uygundu bebeğim 26. Haftasında kanala girmişti herşey yolundaydı normal doğum olur diye düşünüyorduk ki son zamanda 2 tane suyumun azaldığını ve geriye iki suyumun kaldığını bebeğin kanaldan yukarıya çıktığını öğrendik 😊 doktorum fazla bekletmeden 3. Günü hemen sezeryana alıcağını söyledi tabi bebeğime kavuşacağım için çok mutlu oldum iki doğum türünede hazırlamıştım kendimi genel anestezi olucam dualarınıza ihtiyacımız var bizim için dua edin lütfen herşey yolunda geçsin 🤲😊😊Doğumdan çıkınca hikayemizi atıcam 😊😊Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi hoşçakalın👋😊😊