Tugcee12 Merhabalar 10. Haftamızdayız ve mide bulantılarım şiddetini çok artırdı kusarken ağzına acımı ekşi mi anlayamadığım bi tat geliyo yaşayanlar var mı normal mi ?
prenses_annesii2603 Tugcee12 normal canım bnde kusarken bogazimi cok yakardi ardindan soguk sütü yudum yudum icebilirsin rahat ettiriyor
Ozsen35 Tugcee12 bende ilk çocuğumda çok çekiyordum sonra mide bulantısı için bileklik aldım (pisiband) diye bişi şimdi ikinciye hamileyim gebe olduğumu anlar anlamaz taktım ve hiç bulantım olmadı
Kbrra63 Tugcee12 ben 5. Aydayım hala kusuyorum sizi en iyi ben anlarım çok kötüyüm o kadar kilo verdimki bu süreçte daha yeni yeni düzeliyorum insallah
Seyma2861 Tugcee12 hergün kahvaltıdan önce ve sonra . Aç karnına mutlaka sarı su safran kusuyorum o acı tat öyle yakıyorki bogaZımı. 16. Haftadayım geçecek diye umut ediyorum 😊