Tomrisss Remziye44_bosdan Ben çok isim saydım eşime ama ortak kararımız Kuzey koycaz 💙🐣 ama fikir olarak Ege, yağız, sarp, eşimin sevip benim sevmediğim çınar 😁 fikir olabilir size de