Sevdaleo Edtu94- Normaldir canm yalanci sanci bnde ayni durumdayim bûtun Agrilar bna da eslik ediyor dinlenmene bak daha cok..
sinber Sevdaleo 34+2 47 cm 2300 gr çok şükür ayakta kalınca olan bel ağrısı dışında bi sorun yok çok şükür
sinber Sevdaleo yürürken ve ayakta çok iş yapınca bende de baya oluyor da dinlenince geçiyor gibi bi de bende kalça eklem sıkışıklığım var genelde kalça ve bacak ağrılarım olduğu için alışkınım ondan sanırım üzerine gidiyorum onun dışında bi problem yok çok şükür bi de gece sağa sola dönmek resmen 5 dk 😂😂
Sevdaleo sinber Ayakta durunca is yapinca norml agrilar dinlenmemiz lazim aslinda bol bol son audayiz bebek buyudu baski yapiyor :)
phdmom Aybukeeee benimkine 34+3te 2200 dedi ve geriden geliyor ded kilosu erken doğum olabilir dedi, dedi de dedi 🤔
Sevdaleo phdmom Sen yiyemiyormusun yemek bnm istahim gtti resmen bebek migdeye baski yapiyor sanirim fazla yer birakmiyor ne yesem bulanti yasiyorum son ayda herkes cok yersin diyordu tam aksi oldu yemek yiyemiyorum ..
Aybukeeee phdmom benim bastan beri erken dogum riskim var ama internttede baktim kilosu haftasiyla uyumlu gorunuyordu 🤔
phdmom Sevdaleo yok yiyorum ben hattta hep bebeğe faydalı şeyler ama benim bebeğe giden damarlarda yavaşlık var ondan almıyormuş kilo ama az az diyip psikolojimi bozdular illa 4 kilo mu doğurucaz anlamadım ki
Sevdaleo phdmom Bence onemli olan sagligi hem bebekler dogduktan sonra kilo daha iii aliyorlar ben akisina biraktim inan zaten yiyemiyorum migdem agriyor o yuzden saglikli olsun yeter canm sen kimseye bakma evlat senin evladin senden baska kimse senin kadar iligini sagligini dusunmez…
YesimB 33+5 2800 kilo 48 cm olmuşuz suyum fazlaymış bi sıkıntı olur mu her hafta kontrole ğidiyorum bebek kafası bi aşağıda bi yukarıda dönüp duruyo gerci ikinci sezaryenim olaçak ultrasonda 35+4 gözüküyo anlamadım gitti
Sevdaleo YesimB kilosu biraz onden gdiyor diyemi haftasi önden gdiyor sordunuzmu dokturunuza önden gitmesi 1-2 hafta onemli degil sanirim kötu bisey olacagini sanmiyorum .