Sevdaleo Bellatrix-lestrange Bende ayni durumdayim iś fln yapinca yataga kndimi zor atiyorum artik sag sol yanlarim çurudu inAn😂
Sevdaleo Smyy34 Aynisi hepimiz yasiyoruz inan Allah yardimcimiz olsun 🙏🏻Bu arada ayni gdiyoruz bnde 35+3 im:)
Smyy34 Sevdaleo öyle valla canm hemen bitsede rahatlasakk ☺️☺️ desene hemen hemen aynı gün doğum yapacağız
zynb_ozkn Aybukeeee ultrasyon aslında kilo konusunda biraz yanıltabiliyor 4 kilo diyor bazı bebekler doğuyor bebek 3 kilo ancak var küçücük bişey 😀
2evlatannesi Sevdaleo 35+5 daha gitmedim ama 33 haftalikken 2040 dı salı gidicem bakalım bel ağrısı çok yaşıyorum ve uykular haram oldu 16 kasım günümü aldım hayırlısıyla gelsin meleklerimiz 💜
Sevdaleo 2evlatannesi Hadi hayirlisi olsun az kaldi bnm de o tarihlerde buyuk ihtiml Rabbim saglikla kucagimiza versin ins🙏🏻
Elif_gur12 Sevdaleo benimdee 35+2 😊 gece uykusuzluk onun dışında iyiyim 🌸 en son 33 de gitmiştim 2.185 gr dı bıcırıgım
Sevdaleo Elif_gur12 Mslh cnm ins dogumuna kadar hep iii olursun bn agrilardan kndimi unutuyirum inan ..
Elif_gur12 Yaprakkm ay yarın tarih verirse burdan yazar mısınız bana da daha tarih vermedi 35+2 yim bende
Yaprakkm Elif_gur12 salı gününe aldım randevuyu eğer tarih verirse yazarım tabiki ama ağrılarım çok oluyo benim özellikle karın sertleşmesi kasılması erken gelicek diye korkuyorum valla
Elif_gur12 Sevdaleo sağol canım hepimiz iyi olalım inşallah ağrı nerende tam olarak kasık mı bel mi ? Beldeyse eger osteocare diye bir takviye var çok işe yarıyor doktruna bir sor istersen
Sevdaleo Melek0109 kilosu sagliklari yerinde olsun da 38 de alsinlar inan zatn zor agrilarla mucadele ediyorum..
26_26_26ggg Sevdaleo Allah hepimizin yardımcısı olsun canım doğum yaptığmzda yazalım buraya hangimiz önce yaparsa artık 😀 vala korkuyoruz ama anlık işte yeter ki dua edelim hayırlısını dileyelim Allah yardım eder bi şekilde 😌
Reyhandemirbasaran Sevdaleo 18 ekimde dogum sancısı ile yatmıştım. 1900 gram demislerdi. Cok şükür dogumu durdurdular. 28 ekimde 2600 gram dediler. Ben de bugun 35+2 yim. Ilaclarimi almadigimda agrim başlıyor. Bel agrisi ve sirt agrisi basladi bende de simdi.
26_26_26ggg Sevdaleo aynen canım vala benim ki çok hareketli ben bazen doğuracam gibi hissediyorum o derece çıkacak gibi oluyor 🤣🤣