anneadayi33 B-P-R prilam verdi dr bir de taze zencefeli rendele balla ye dedi ananası da önerdi mide bulantısına iyi geliyor diye
gokhansevval B-P-R bende yaklaşık 18 hafta Zofer kullandım sabahları yarım aldım ama tuttu yanı beni 🙏🏻
Dilarraa B-P-R bana doktor ilk prilam verdi midem kabul etmedi anında midem şişip geri çıkardım sonra Dramamine verdi şuan bunu kuşlanıyorum yine buşantım oluyo ama ayvayı öğrendim bulantıyı sakinşeştiriyormuş akşam işe yaradı bi dene istersen canım
Fulya_ B-P-R prilam kullandım 16. Haftama kadar. Çok iyi gelmişti bana 16. Haftadan sonra bulantım kesildi
Tgbcyln Prilam kullanıyorum 23. Haftam oldu hala devam çok iyi geliyor ama mutlaka doktoruna danışmalısın
RaNa_25 Pirilam. En iyi si bitki olarak da çok faydalı şunları dene rezene cayı (sallama) taze zencefil kök 6 dilim kes kaynar suda 5 dk beklet iç birde iğde naneli sakız ben çok faydasını gördüm .
Tazeanne0 B-P-R yani kusma olmadığı sürece bence ilaca başvurma ama leblebi bende çok işe yaradı midem bulanınca bir avuç yiyorum rahatlatıyor inşallah bunlarda geçicek üzülme 💕
MinelinAnnesi B-P-R 28 haftalık oldum hala Prilam kullanıyorum ama öyle gidip kafanıza göre almayın öncelikle doktorunuza danışın..