Kızlar ben fmf hastasıyım. Hamile kalmadan önce her ay atak geçirir hastanelik olurdum. Çok şükür 3 aydır çok iyiyim ama atak geçirirsem diye korkuyorum. Romatolojiye kontrole gittim atak geçirirsen bebeğin düşme riski olabiliyor dedi. Hamileyken atak geçiren var mı? Bide fmf hastaları ağrıya, sancıya alışkın olduğu için doğumları kolay geçiyormuş doğru mu acaba 🤔