Busra34ybg HifaZehra34 tanıdığım çoğu insan yaptı bi sıkıntı yaşamadılar aslında ama sebepsizce o hastaneyi sevmiyorum:)
HifaZehra34 Bende kontrollere oraya gidiyorum doğumu da orda düşünüyorum ama kararsız kaldım.Bazı hastanelerde doğumdan sonra çocuğun kontrolleri aşıları yopun bakımda kalsa hepsi ücretsizmiş o hastanede doğduğu için.Acaba medilifeta da böyle bilginiz var mı