Canım herkes sudocrem demiş ama sudocrem paradin ve petrolatum iceriyor🙄 aynı şekilde bepantol de öyle. Hametan kullanıcam ben en azından diğerlerine nazaran daha temiz içerikli. Bi de her sefernde sürmemelisin calıstıgım cocuk doktoru önermişti derinin hava almasını engellediği için. Yeni doğdugunda yıkayabildiğim kadar yıkamayı düşünüyorum hafif pişik olacak gibiysede hemen hametan sürmeyi düşünüyorum ben🤗