4 yıldır evliyim evlendikten sonra 2 ay korunsun korunmayi bıraktım hamile kaldım . Bebeğim düştü 3 ay sonra kimyasal gebelik yasadim. 3 yıl sonra da hamile kaldım 2 aylıkken bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum . Doktorum ilk regl den sonra korunma dedi . Kan pihtilasmam varmış bebeğim bu yüzden durmuş kalbi . Sizler ne kadar sonra gebe kaldiniz. Kafam çok karışık ne yapmalıyım.