Merhaba arkadaşlar 25+6 da doktor kontrolüm vardı. Şeker yüklemesi için önce sabah aç karnına kan verdim daha sonra 75 gr lık glikozu içtim 1 saat sonra tekrar kan verdim ve son olarak 1 saat sonra yine kan verdim.. daha sonrasında sonuçlarım çıktı. Açlık şekerim 92, tokluk 1.kan 188, tokluk 2.kan 154 çıktı. Yani sonuç gebelik şekeri😔 bunun sonucunda diyete başladım ve tatlı krizleriyle nasıl başa çıkıcam bilmiyorum morelim sıfır. Nolur aynı durumda olanlarda paylaşsın birbirimize destek olalım 🙏🏻