Dyguklc Edakasrga2 basta kullaniyodum ama sonradan hani belki nikotini az olur diye kendimi kandirarak incesine basladim oda veni tiksindirdi suan kullanmiyorum allaha sukur
sennur26 Edakasrga2 Evet maalesef kullanıyorum. Hamile kalmadan önce bu kadar canım istemiyodu sanki saçma ama sigara aşeriyo gibiyim 😂 günde en fazla 4 tane içiyorum şuan. İnşallah bende tiksinir bırakırım 😔
Bibliophilia-1991 Edakasrga2 kullanıyorsan kullanma bebeğin savunamadığı tek şey sigara arkadaşım az içiyorum diye içti hamileliği boyunca sağlıklı doğdu çok şükür dedik ama astım oldu çocuk sonra Allah korusun
Asel41 Malesef bende kullanıyorum, tiskinmek için elimden geleni yapıyorum olmuyo 😔 üstüne resmen canım çekiyo 😔😔