Mihrimahh İyi geceler hanımlar bir şeyi merak ediyorum. Bebeğin hıçkırığını hissetiğimiz yerde bebeğin ayaklarımı kafasımı oluyor acaba bilginiz varmı ☺️
Bibliophilia-1991 Mihrimahh valla ben şöyle hissediyorum sert olanlar ayak hafif el kafasını da bazen ittiriyor karnımın bi tarafı kabarıyor çünkü 😅🥰
busravolkan Ya ben hep göbek ya da sırt kısmıdır diye hayal etmiştim ama kesin bilmek mümkün değil tabi 😂 Şu ultrason cihazlarından evlere de lazım, hareketlerini hissederken aynı zamanda izlemek vardı be 😍🤣
Mihrimahh Doktorum ayaklarının olduğu yerde hissedersin dedi ama hiç aklıma yatmadı bu durum😅 kasıklarımda hissediyordum şimdi sağ üst bölgemde acaba dedim döndümü doğum pozisyonuna kendimce düşünüyorum işte 🙇🏻♀️
Mihrimahh Saraklc 20 22 hafta arası ufak tekmeler bağırsak gaz seyirmesi şeklinde sanki… sonra 26 da falan baya bi belirgim tekmeler 30 dan sonra her an hissediyorsun ayakta otururken yatakta farketmiyor. 36. Haftadayım şuan el kol kafa aynı anda oynadığı için karnım dalgalanıyor 🥰
sedasuzan Mihrimahh 38. Haftadayız bende kalp atması gibi oluyo hıçkırığı sol tarafımda sırt bölgesi var ultrasonda öyle çıkmıştı
elkakimmon Mihrimahh ben hep sağ yumurtaliga yakın yerde hickirigi hissediyorum. Minnagimin kafası aşağıda şu anda canım.