Kızlar hamileliğimin en başından beri çok şükür enerjimde hiç kaybım yok ama gerçekten 5 dk oturamıyorum elimde değil ve bazen o kadar belim ağrıyor ki ayakta iş yapmaktan o zaman panik olup oturuyorum anca allah göstermesin bebeğe bir zararı olur mu bu durumun?