Pakizeyildiz Merhaba hanımlar gebeyim ve ilki 8 haftalik düşük yaptim ikincisi 23 haftalık suyum geldi bebeğimi kaybettim suan yine hamileyim ve doktorum ilerleyen vakitte serklaj yapabilecegimizi söyledi daha önce yapan varsa yazabilirmi cok tedirginim
shnd-01 Daha önce 3 kaybım oldu . Şimdiki hamileliğimde 12. Haftada serklaj yaptırdım . Hiç endişe etmeyin bol bol dinlenin zaten doktorunuz ilaçlarla destekleyecektir sürekli süreci