Merhaba hanımlar daha 3-4 gün öncesine kadar gece yatmadan dogum hikayelerini okur vakit gecirirdim yine oyle bir gecedee karnımda siddetli ama cok kısa bi sancı hissettim ve normaldir diye önemsemedim sonra bir kac dakika icerisinde altıma kacırıyormusum gibi hissettim ayaga kalkmamla suyumun bosalması bir oldu. Çok korktum ellerim ayaklarım titremeye başladı hic hazır hissetmiyordum ve sancım da yoktu hemen eşimi kaldırdım görümcemde bizde kalıyordu nolur ne olmaz diye. hepimiz cok telasliyiz tabi 😂 ben sakinlesmek icin hemen ilik dusa girdim esim ve gorumcem hemen dogum cantami ve puseti falan aldilar biz dogru hastaneye gittik ama ne sancı ne acılma hic birsey yok. sabaha kadar bekleyelim hem sende dinlenirsin dedi ebe.sabahi zor ettim sabah doktorum geldi muayene etti alttan catinin dar oldugunu soyledi bekleyelim dedi suni sancı verildi 9 dan oglen 3 e kadar sanci verildi acilmam 5 i gecmiyordu bir turlu bende artık güc kalmamisti bebeginde kalp atislari azalmaya basladi sezeryana alındım ve 4 gibi kizima kavustumm cok sukur onu gordugum ilk an herseyi unuttum 2400 dogdu kizim cok zayifti kafasi maalesef darliktan dolayi biraz sisti ama toparliyor yavas yavas cok sukur kandil gunu kavustum prensesime 🥰 Rabbim herkese kolay dogum yapmayi nasip etsinn