27ozge27 Selam kızlar Biz 38+1 olduk doktor bir ay önce Omega3 kapsülümü kesti magnezyumu da kesti artık sadece kan ilacı kullandırıyor benimle aynı hafta da olanlar ne kullanıyo? Bebiş 3500gr çok diyo çok mu sizinkiler kaç gramda?
sedasalihsaim 27ozge27 mrb omega3 ve magnezyumu kaçıncı ayda başladınız acaba bi de eksiklik vardı o yüzden mi yoksa takviye olarak mı verdi acaba doktorunuz
27ozge27 sedasalihsaim 20. Haftamda bebeğe ve bana vitamin olsun diye verdi magnezyum zaten kasılmaların olmaması içindi ana ben doktorumu değiştirdim oda hepsini kesti 33. Haftada🤷🏻♀️ Benim gibi olup kullanan var mı merak ettim siz kullanıyomusunuz?