Pkosendrom uzanıyordum bacaklarımı kendime doğru çekmiş durumdaydım birden hapşırdım ve sol kasığıma inanılmaz bir sancı girdi 5 sn kadar sürdü 14. Haftamdayım normal mi sizce ?
DaisyMom Pkosendrom evet canim normal istemesekte kendimizi kasiyoruz.23+5 gunluk olduk bazen bendede oluyor 💕
Reyyhan Pkosendrom bana da cok.oluyor hamile olmadan ince de oluyordu bnce normal nise 2. Hamileligim ilk de de bunda da cok oldu bir zararını görmedim şükür
Dyguklc Pkosendrom bende de oluyo o karnimi tutuyorum falan sanki ise yaricakmis gibi ama giriyo oyle agri 😀
sntn Pkosendrom benimde önceden çok oluyordu hamileliğin başından beri ama şimdi geçti uzun zamandır olmuyor normalmiş bu arada korkma canım
Doris Kasma kendini hapsururken ve sirt ustu yatarken hapsurmamaya calis, yana dön hemen. Bisey olucagindan degil de sirt ustu yatarken daha cok kasiyorsun karin kaslarini ondan :) serbest birak kendini hapsururken 😘