ayminaninannesi yalnız değilsin canım. Vücudun bazı balıkları istemiyor demekki. Normalde tavuk balık sakatat yiyemem. Ama balık maalesef çok önemli olduğu için ya omepa gibi yüksek DHA li bir ürün kullan, doktorum yiyemedigim için bunu vermişti. Ya da somon alabalık sardalya gibi kokusu nerdeyse hiç yok balıkları taptaze al, fırında düşük ateşte yağlı kağıda sararak pişir inan hiç rahatsız etmiyor. Ne koku ne hazımsızlık ne rahatsizlik. Ben ki bu saydığım şeyleri asla yiyemez kıpkırmızı olurdum kokusu tadı vs. Çok şükür haftada bir yiyebiliyorum artık ♥️