ffaatma Dalan Roxy toz deterjan bu konuda efsane. Hatta yumuşatıcı kullanmanı gerektirecek bir durum bile olmaz tatlım bunu kullanınca. Tabii ütü şart her daim. Zaten genelde yumuşatıcı kullanmayın diyorlar. Ama bende de kokuya karşı bir zaaf var. Ennn çok Dalin’in Bahar Ninnisi yumuşatıcısına hayranım. Genelde sadece bu ikisini stokladım. Çok da kalıcı bir kokusu var. Mutlaka dene derim. Özellikle Roxy’nin beyaz sabun olanı şahaneeee. Ben de böyle bir post açmıştım buraya, artık kararımı kesin ve net şekilde verdim. Zaten ben kendi çamaşırlarıma da hep bu ikisini kullanırdım. Arada Yumoş alıyorum tabi. Ama Dalin efsane bir bebek kokusu bana göre ♥️ Bir de Roxy’i sakın ama sakın abartma. Arkasındaki ölçek bilgisini mutlaka oku, çok azı bile çok etkili çünkü. Benim gibi az geldi göÜme deyip o gözü iki kapak doldurursan makinen köpük kusar, o kadar da etkili, bilgineee 😊