Ezolym rüyamda genelde erkek görüyordum çevremdeki herkes de erkek diyordu ama nasip kızımız olacak :) eşimin tarafında da hiç kız yok şaşırdık o yüzden :) sağlıklı olsun da cinsiyeti önemli değil :) ama biz ilk kalp atışını dinlemeye gittiğimizde doktorumuz kız demişti kalp atış hızı 140 üstü olduğu için. 140 altında olunca erkek oluyor üstü olunca da kız oluyormuş internette de okumuştum.