İyi geceler anneler… bugün doktor kontrolüm vardı 35+5 haftalık hamileyim, ama doktor 3 hafta geriden geldiğini ve kilosu en düşükte olduğunu söyledi 2060gr, bu arada çift rahimliyim, kızlar böyle olupta sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alan varmı, o kadar kötü oldum ki bugün…