Mine8191 Bende 34 haftalığım. 32 haftadan itibaren ntsde sancılarım çıkmaya başladı bende aynı şikayetten dolayı gitmiştim acile. Her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapıldı. 3 saatte bir erken doğum önleyici ilaç kullanıyorum sertleşme ve kasılmam oldukça serum takviyesi alıyorum. Bu gece tekrar gittik karnımda ciddi anlamda sertleşme vardı ve şöyleki yalancı kasılma olduğunu elinizle dokunup anlayabiliyorsunuz ½ dk içerisinde yumuşuyorsa yalancı kasılma demek. Benim bugün toplanıp sertleşmesi canımı acıtacak kadardı bildiğiniz karnımın içi sızlıyordu. Ntsde tekrar sancım çıktı malesef, aceleci kuzular🙏🏻💁🏼♀️