El-is bence güzel düşünün ve burada yazan her şeye inanmayın. burada 5 haftalikken kalp atışını duyduğunu söyleyen bayanlar da var 9. hafta da duyan da var. bende ayın 23 inde gittim doktora 6+2 diye hesapliyordum ben doktor kese burada inşallah canlanır ddi ve kese de bebek filan görünmüyordu bi arkadaşım kese boş dedi bi arkadaşım eğer 6. haftada kalp atışı yoksa bebekte sıkıntı vardır ddi burada yazılanları hiç söylemiyorum bile… dün gittim benim hesabıma göre 7+4 doktor tam 7 haftaliksin ddi ve ultrason cihazını koyar koymaz bebeği gördük eşimle orada ddk hatta doktor da evet sessiz olun kalbi dinleyelim ddi ben çok heyecanlı olduğum için anlayamadım diye 3 kere dinletti hatta… hiç üzmeyin kendinizi burada yazılanlara da inanmayın vajinal muayene oluyor çoğu ben daha önce düşük yaptığım için doktor hangi doktora gidersen git vajinal muayene olmuyorsun rahimin açılmaması gerekiyor dedi temizlik bile yapmıyorum yavas yavaş gunde 1 saat yürüyorum sadece yani demem o ki nasıl hepimizin boyu kilosu farklıysa bebeklerin gelişimide anne karnında farklı doğduğu zaman da farklı hiç üzülmeyin lütfen