Gkcgkc İyi geceler hanımlar 15 haftalık hamileyim sol böbreğimde yani Sol boşlukta arkaya doğru hafif ağrım var niye olabilir fikri olan ya da bunu yaşayanınız var mı ?
Marvegas1 Gkcgkc böbrek büyümesi olabilir bebek oraya baskı yapıyor dedi doktor bende sağ böbrekte var bebek baskısından büyomus
Ikraaoku Bende 8 haftalık gebeyim bendede aynı durum var malesef😔 burda çok zor cevap almak . Bnde yarın en iyisi doktorunla konuş. Bende enfeksiyon cıktı çünkü allah korusun belki öyle biseydir
Gkcgkc Ikraaoku yok diyor enfeksiyon idrarda bol bakteri çıktı ama önemli bir enfeksiyonun yok diyor kafayı Yicem
Nssyclk Bende de hamileliğimin başlarında olmuştu. Enfeksiyon vardı ve kum döküyordum. Acile giderseniz hemen bir idrar tahlili yaparlar ve sonuç alırsınız. İnşallah sadece enfeksiyondur çünkü kum ve taş çok beter. Bir de durmadan su için.
Gkcgkc Nssyclk acilde kum döktüğümü söylediler ama sonuçları kendi doktorum gördü kum dökmüyorsun akıntı olduğu için hafif bi enfeksiyon durumu vardır bu da normal dedi bu arada özele ve tanınmış bir doktora gidiyorum
Nssyclk Gkcgkc idrarda kan çıktıysa kum veya taştır. Benimki öyleydi. Onun dışında dediğim gibi durmadan su için. Doktor bana yapabileceğim tek şeyin su içmek olduğunu söylemişti. Günde 3 litre su ile bir iki güne geçmişti ağrım.